Subject: FW: Represseeritute komisjoni esimehele
From: "Helle Ruusing"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 13 Dec 2024 11:50:25 +0200

-----Original Message-----
From: Enno / Murtud Rukkillle Ühing <[email-masked]>
Sent: Friday, December 13, 2024 10:52 AM
To: Helle Ruusing <[email-masked]>
Subject: Represseeritute komisjoni esimehele

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Tere päevast.

 Kas ma saan õieti aru et ühingute riigieelarvelisi tegevustoetusi vahendab 
Justiitsministeerium oma partnerile, ehk Eesti Represseeritute Abistamise 
Fondile, mis on olemuselt eraõiguslik.

Eesti Memento Liit, Eesti Vabadusvõitlejate Liit ja Eesti Endiste 
Poliitvangide Liit on Eesti Represseeritute Abistamise Fondi asutajad. Nende 
ühenduste esindajad on ka represseeritute komisjoni väärikad liikmed.

Komisjoni töö ja avalikuse huvides peaksid komisjoni liikmed olema fondi 
nõukogu liikmeteks.
Oleks selgus majas, ülevaade olemas ja kõik saavad avalikus korras kaasa 
töötada.
(ERAF põhikiri p. 20 ja 23 lubavad) Vaja vaid teha muudatus. Niimoodi saame 
kõik üksteist aidata.

Ettepanek: Liita ERAF nõukogu liikmeteks Murtud Rukkiilille Ühing ja liikmed 
Enno Uibo ja Eha Kaljuvee.
Need tingimused tagavad ka komisjoni rahuldava töö.

Lugupidamisega
Enno Uibo
Murtud Rukkilille Ühing