Subject: Korruptsioon.ee veebilehel oleva info kasutamine koolitusmaterjalides
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 13 Dec 2024 10:15:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen koostamas videokoolitust teemal „Ärieetika“ ning soovin kasutada
korruptsioon.ee veebilehel välja toodud infot (näiteks kingituste ja
soodustuste osa, kuid mitte ainult) koolitusmaterjalis.

Nimetatud videokoolitust plaanin juriidilise isikuna müüa nii
juriidilistele isikutele kui ka eraisikutele.

Kuidas on teie poolt reguleeritud veebilehel oleva info kasutamine
sellisel eesmärgil? Kas peaksin taotlema selleks tegevuseks litsentsi või
piisab korrektsest viitamisest allikale?

Tänan ette vastuse eest!

Parimate soovidega

Stanislav Voronovski
Kaksik OÜ
M +372 5682 4834

Antud e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Juhul, kui
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palun teavitage sellest saatjat ja
kustutage see e-kiri.