Subject: C-590/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 15:56:22 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/525
Kohtuasja number: C-590/24
Vastuse kuupäev: 17.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: karistuse proportsionaalsus; karistuse seaduslikkuse põhimõte;
registreerimiskohustus; trahvi kohaldamine; varaliste suhete läbipaistvus,
mis on seotud avalikule sektorile kuuluvate vahendite ja varaga
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/23/EL; direktiiv 2014/24/EL; EL
põhiõiguste harta artikkel 49; ELTL artikkel 114; ELTL artikkel 26; ELTL
artikkel 49

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7898

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium