Subject: Harjutuskohtu võistluse toetamine
From: "Harjutuskohtu Selts" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 28 Nov 2024 08:00:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mittetulundusühingul Eesti Harjutuskohtu Selts on hea meel korraldada 2025. 
aastal juba 28. Eesti Harjutuskohtu võistlust. EHKS-i korraldatav 
harjutuskohtuvõistlus on väärikaim ja kõige pikema ajalooga 
harjutuskohtuvõistlus Eestis, millest on õpingute ajal osa võtnud mitmed 
tänaseks päevaks tippjuristideks saanud tudengid.

Eesti Harjutuskohtu võistlusel osalemine võimaldab täiendada andekate 
juuratudengite akadeemilist õigusharidust, pakkudes neile võimalust oma 
teadmised, argumenteerimisoskused ja esinemisjulgus praktiliselt proovile 
panna. Siiski ei ole võistlust võimalik korraldada heade toetajate ja 
koostööpartnerite abita. Sellest tulenevalt edastame Teile manusesse lisatud 
sponsorlustaotluse XXVIII Eesti Harjutuskohtu võistluse toetamiseks.

-- 

Lugupidamisega
EHKS korraldusmeeskond

Eesti Harjutuskohtu Selts
Näituse 20, Tartu, 50409
http://harjutuskohus.ee/

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4z7P_rltdGG9Cc271QU2xcUArpwRi-pTpuPX9nTS7UEvmZLBFgLLV_e15nqJGhQa6ey5JmZ6CY>