Subject: C-655/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 11:26:02 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/520
Kohtuasja number: C-655/24
Vastuse kuupäev: 11.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: direktiivi kohaldamisala; kriminaaltulu tuvastamine ja
konfiskeerimine; kuriteovahendite ja kriminaaltulu arestimine ja
konfiskeerimine; mootorsõiduki juhtimine alkoholi- ja/või narkojoobes;
proportsionaalsuse põhimõte
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2024/1260; EL põhiõiguste harta artikkel
47; EL põhiõiguste harta artikkel 49; EL põhiõiguste harta artikkel 52;
raamotsus 2005/212/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7893

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium