Subject: C-575/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 16:29:53 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/517
Kohtuasja number: C-575/24
Vastuse kuupäev: 09.12.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: avaandmete ja avaliku sektori valduses oleva teabe
taaskasutamine; juurdepääs teabele; riigi osalusega äriühing
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2019/1024

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7890

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium