Subject: Arvutikelmuste statistika
From: "Mikk Tomson" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 15 Nov 2024 13:31:07 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile LHV kindlustusest. Uurime võimalusi tuua turule uus
kindlustustoode küberkindlustus, mille eesmärk on Eesti inimesi kaitsta
arvutikelmuste eest. Selle jaoks teeme hetkel analüüsi, kuivõrd levinud on
arvutikelmused Eestis. Leidsin, et teil on suurepärane ülevaade Eestis
toimunud arvutikelmustest
https://www.just.ee/kuritegevus2023/arvutikuriteod/. Uurin, et kas oleks
võimalik kuidagi näha neid andmeid ka veidi täpsemal kujul? Täpsemalt
huvitaksid kõik kelmused, kus kannataja oli eraisik. Kas meil oleks
võimalik saada ligipääs selliste kelmuste viimaste aastate algandmetele,
loomulikult täielikult anonüümsel kujul.

Lugupidamisega

Mikk Tomson
Nooremaktuaar

T 59054692

LHV KINDLUSTUS
 <http://lhv.ee> lhv.ee