Subject: Teabenõue
From: "Mark Uska" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 13 Nov 2024 16:35:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

Tere
 
Palun teabenõude korras väljastada järgmine dokument „T. Saarma.
Seletuskiri pankrotiseaduse muutmise seaduse (V peatükk, nõuded
pankrotimenetluses) eelnõu juurde, 2018“.

 
Lugupidamisega
 
Mark Uska
Vandeadvokaat
 
Advokaadibüroo USKA OÜ
Lelle 24, 11318, Tallinn, Eesti
 
Kontakt
&#43;372 56 221 091
uska.ee
 
 <http://www.uska.ee/> 
 
Käesolev e-kiri ja selles sisalduv informatsioon on mõeldud üksnes isikule
või ettevõtjale, kellele see on adresseeritud, ja võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni. Käesoleva e-kirjaga tutvumine, selle
edastamine või selles sisalduva informatsiooni muul viisil kasutamine
käesoleva e-kirja adressaadiks mitteoleva isiku või ettevõtja poolt on
keelatud. Kui Te olete käesoleva e-kirja saanud ekslikult, siis palun
teavitage sellest e-kirja saatjat ning kustutage e-kiri kõigist
arvutitest.
 
This e-mail and information herein is intended only for the person or
entity to which it is addressed and may contain confidential material. Any
review, retransmission of this e-mail or other use of the information
herein by persons or entities other than the intended recipient is
prohibited. If you received this e-mail in error, please contact the
sender and delete this e-mail from any computer.