Subject: C-658/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 11:42:38 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/493
Kohtuasja number: C-658/24
Vastuse kuupäev: 27.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kaudne diskrimineerimine; kohustuslike soodushindade
kehtestamine; põllumajandustoodete ühine turukorraldus; teenuste osutamine
siseturul; teenuste osutamise vabaduse piiramine; vaba konkurentsi
põhimõte
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/123/EÜ; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel
56; määrus (EL) nr 1308/2013

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7866

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium