Subject: Dokumentide edastamine menetluses 5-24-28 (1)
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristiina Albi", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 15:59:00 +0200

<https://www.e-toimik.ee>
Tere

E-toimik annab teada, et Marge Maspanov on esitanud dokumendi 
kohtumenetluses nr 5-24-28 (1) "Tartu Halduskohtu taotlus tunnistada 
põhiseadusega vastuolus olevaks välismaalaste seaduse § 100(1) lg 1(1), § 
100(10) lg 1, § 100(13) lg 2 ja § 100(18) osas, milles need välistavad 
pikaajalise viisa andmisest keeldumise vaidlustamiseks kaebuse esitamise 
halduskohtule".

Dokumendi liik: Vastus kohtunõudele
Dokument on esitatud: 06.11.2024 kell 15:56 asutusele Riigikohtu 
põhiseaduslikkuse järelevalve kolleegium.
Dokumendi failid: VM_arvamus_PSJV_5-24-28.asice

Dokument on esitaja soovist lähtuvalt edastatud järgnevatele e-posti 
aadressidele:
[email-masked]
[email-masked]
[email-masked]
[email-masked]
[email-masked]
[email-masked]
[email-masked]
[email-masked].

Lugupidamisega
e-toimik