Subject: E-25/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 11:58:46 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/478
Kohtuasja number: E-25/24
Vastuse kuupäev: 19.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: EMP õigus; riigi vastutus; riigi vastutus kohtute toime pandud
rikkumiste eest seoses EMP õiguse rikkumisega; vastutus kahju tekitamise
eest
Õiguslikud vormid: EMP leping

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7851

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium