Subject: C-643/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 16:08:52 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/479
Kohtuasja number: C-643/24
Vastuse kuupäev: 19.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa täitekorraldus; kohtu- ja kohtuväliste dokumentide
liikmesriikides kättetoimetamine; tüüpvormi kätte toimetamata jätmine
Õiguslikud vormid: EIÕK artikkel 6; EL põhiõiguste harta artikkel 47;
määrus (EÜ) nr 1393/2007; määrus (EÜ) nr 805/2004

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7852

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium