Subject: C-587/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 13:40:14 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/471
Kohtuasja number: C-587/24
Vastuse kuupäev: 12.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: amnestia; avalike vahendite omastamise kuriteod; Euroopa Liidu
finantshuvid; finantshuve kahjustavad pettused; kooskõla ühenduse õigusega
Õiguslikud vormid: direktiiv 2017/1371/EL; ELTL artikkel 325

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7844

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium