Subject: Ed: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu / VASTUSKIRI
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: Jürgen Ligi, "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 23 Oct 2024 09:01:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastame EHLÜL ja Eesti HLÜde vastuskirja.

Lugupidamisega,

Uno Silberg

EHLÜL juhatuse esimees

5065533

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 20. september 2024 16:38
Adressaat: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Rahapesu Andmebüroo 
<[email-masked]>; Eesti Pank <[email-masked]>; Eesti Hoiu-laenuühistute Liit 
MTÜ <[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ <[email-masked]>; 
Audiitorkogu <[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Ühistegevuse Liit <[email-masked]>; 
Õiguskantsleri Kantselei <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet <[email-masked]>; Tartu hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Kambja 
hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Kodumaa Kapitali hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Tallinna hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Eesti Hoius hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Raha hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Hea Koostöö hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Balti hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Leie hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Loo hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Maaelu Edendamise 
hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Põlvamaa hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>; Eesti Korteriühistute hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; 
Octotron hoiu-laenuühistu <[email-masked]>; Geldex hoiu-laenuühistu 
<[email-masked]>
Teema: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Hoiu-laenuühistu seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 18.09.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/4134-1.

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.