Subject: C-580/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 11:59:43 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/464
Kohtuasja number: C-580/24
Vastuse kuupäev: 05.11.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa vahistamismäärus; isiku vahi alla võtmine;
liikmesriikidevaheline üleandmiskord; vahistamismääruse täitmine
Õiguslikud vormid: raamotsus 2002/584/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7837

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium