Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-1047 - "Riigieelarve seaduse Eesti Vabariigi põhiseadusega kooskõlla viimise seaduse eelnõu (525 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 18 Oct 2024 14:31:22 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-1047 - Riigieelarve seaduse Eesti Vabariigi 
põhiseadusega kooskõlla viimise seaduse eelnõu (525 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 18.10.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 07.11.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d574915d-1073-4c65-a633-c111d68f77ff
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d574915d-1073-4c65-a633-c111d68f77ff?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main