Subject: C-583/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 15:02:32 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/450
Kohtuasja number: C-583/24
Vastuse kuupäev: 28.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaseadusliku uimastiäri kuriteokoosseis ja karistused; Euroopa
vahistamismäärus; hindamiskriteeriumid; isikute üleandmine; kuritegude ja
karistuste seaduslikkuse ja proportsionaalsuse põhimõte; vahistamismääruse
täitmine
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 49; raamotsus
2002/584/JSK; raamotsus 2004/757/JSK; raamotsus 2009/299/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7823

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium