Subject: FW: [seirekomisjon2021] [VÄLJAST] RE: Viide EISi failidele. Toimik 24-0978 - Sotsiaalkaitseministri 29. märtsi 2023. a käskkirjaga nr 53 kinnitatud toetuse andmise tingimuste „Laste ja perede toetamine“ muutmine
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 8 Oct 2024 15:12:51 +0300

-----Original Message-----
From: [email-masked] 
<[email-masked]> On Behalf Of eikekasi123
Sent: Monday, September 30, 2024 5:23 PM
To: Seirekomisjon 2021 <[email-masked]>
Subject: [seirekomisjon2021] [VÄLJAST] RE: Viide EISi failidele. Toimik 
24-0978 - Sotsiaalkaitseministri 29. märtsi 2023. a käskkirjaga nr 53 
kinnitatud toetuse andmise tingimuste „Laste ja perede toetamine“ muutmine

Tere!

ESTA esindajana kooskõlastan.

Toredat töönädalat!

Eike Käsi

-----Original Message-----
From: [email-masked] 
<[email-masked]> On Behalf Of eis
Sent: Monday, September 30, 2024 4:23 PM
To: [email-masked]
Subject: [seirekomisjon2021] Viide EISi failidele. Toimik 24-0978 - 
Sotsiaalkaitseministri 29. märtsi 2023. a käskkirjaga nr 53 kinnitatud 
toetuse andmise tingimuste „Laste ja perede toetamine“ muutmine

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

See teade on Teile saadetud Eelnõude infosüsteemist (EIS). Teate saatis Mall 
Hiet - SOM.

Teile edastati selle kirjaga kokku pakituna failid toimiku 24-0978 - 
Sotsiaalkaitseministri 29. märtsi 2023. a käskkirjaga nr 53 kinnitatud 
toetuse andmise tingimuste „Laste ja perede toetamine“ muutmine vaatest 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/5ed3a8ea-47b7-4e8b-a103-b69895984d2b

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main