Subject: C-579/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 12:46:44 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/446
Kohtuasja number: C-579/24
Vastuse kuupäev: 18.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: autoriõigusega kaasnevad õigused; autoriõigusega kaitstav teos;
autoriõiguste omaja nõusolek; reprodutseerimisõigus; veebisisu jagamise
teenuse osutaja; üldsusele edastamine
Õiguslikud vormid: 2014/26/EL; Berni kirjandus- ja kunstiteoste kaitse
konventsioon; direktiiv 2001/29/EÜ; direktiiv (EL) 2019/790

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7819

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium