Subject: C-548/21
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 15:33:19 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2021/543-7
Kohtuasja number: C-548/21
Staadium: Määrus(ed), otsus
Märksõnad: eraelu puutumatuse kaitse elektroonilise side sektoris; isiku
põhiõiguste kaitse; isikuandmete töötlemine süütegude tõkestamise,
uurimise, avastamise ja nende eest vastutusele võtmise eesmärgil;
juurdepääs isikuandmetele; kuritegu; põhivabaduste riive
Õiguslikud vormid: direktiiv 2002/58/EÜ; direktiiv 2009/136/EÜ; direktiiv
(EL) 2016/680; EL põhiõiguste harta artikkel 11; EL põhiõiguste harta
artikkel 15; EL põhiõiguste harta artikkel 41; EL põhiõiguste harta
artikkel 47; EL põhiõiguste harta artikkel 52; EL põhiõiguste harta
artikkel 7; EL põhiõiguste harta artikkel 8

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=6370

EL õiguse büroo
Välisministeerium