Subject: C-574/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 15:54:36 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/443
Kohtuasja number: C-574/24
Vastuse kuupäev: 16.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: deliktilised nõuded; kahju tekkimise paiga kindlaksmääramine;
kaughasartmänguteenused; lepinguväliste võlasuhete suhtes kohaldatav
õigus; õigusvastaselt tekitatud kahju hüvitamise nõue
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1215/2012; määrus (EÜ) nr 864/2007

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7816

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium