Subject: C-562/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 16:05:30 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/440
Kohtuasja number: C-562/24
Vastuse kuupäev: 15.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: arestimis- ja  konfiskeerimisotsuste vastastikune tunnustamine;
konfiskeerimine; kuriteovahendite ja kriminaaltulu arestimine ja
konfiskeerimine
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 17; raamotsus
2006/783/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7813

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium