Subject: C-514/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 16:02:37 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/438
Kohtuasja number: C-514/24
Vastuse kuupäev: 14.07.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: EL õiguse tõlgendamine; elektrooniline sideteenus;
internetiühenduse pakkujale kohaldatavad ettekirjutused
Õiguslikud vormid: direktiiv 2002/22/EÜ; direktiiv (EL)  2018/1972; määrus
(EL) nr 2015/2120; määrus (EL) nr 531/2012

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7811

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium