Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0971 - "Eesti Teaduste Akadeemia seaduse muutmise seaduse eelnõu (514 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 27 Sep 2024 10:20:50 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0971 - Eesti Teaduste Akadeemia seaduse muutmise 
seaduse eelnõu (514 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 27.9.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Haridus- ja Teadusministeerium

Tähtaeg: 17.10.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1d3845b8-644c-400c-a677-0fd574815b5c
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1d3845b8-644c-400c-a677-0fd574815b5c?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main