Subject: C-544/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 15:54:10 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/433
Kohtuasja number: C-544/24
Vastuse kuupäev: 09.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: karistuse proportsionaalsus; käibemaksu tasumatajätmine;
maksualased süüteod; ne bis in idem põhimõte
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; EL põhiõiguste harta artikkel
49; ELTL artikkel 325

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7806

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium