Subject: C-542/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 13:36:57 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/431
Kohtuasja number: C-542/24
Vastuse kuupäev: 09.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: mõisted ?sõltumatu, erapooletu ja seaduse alusel moodustatud
kohus?
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; ELL artikkel 2; ELL artikkel 6; EL
põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7804

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium