Subject: C-564/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 15:21:23 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/428
Kohtuasja number: C-564/24
Vastuse kuupäev: 08.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kauglepingud; lepingust taganemine; mõistliku hüvitise maksmise
kohustus; sidevahendi abil sõlmitud leping
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/83/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7801

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium