Subject: Webdesktop: Informatsiooni küsimine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 24 Sep 2024 16:00:01 +0300

Reg. number: 13.2-1/5925
Reg. kuupäev: 24.09.2024
Sisu: Burkina Faso kodanike kohta kinnipidamisasutustes Eestis.

Tere

Palun infot, kui palju Burkina Faso kodanikke viibib Eesti
kinnipidamisasutustes. 

-- 
Karen Tikenberg
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.