Subject: C-541/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 14:56:04 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/427
Kohtuasja number: C-541/24
Vastuse kuupäev: 08.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: advokaadi kutseala; andmekaitse; juurdepääs dokumentidele;
toimikuga tutvumine; tõendamiskohustus; õigustatud huvi
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL põhiõiguste harta artikkel 47; EL
põhiõiguste harta artikkel 7; EL põhiõiguste harta artikkel 8; määrus (EL)
nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7800

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium