Subject: Loataotlus Justiitsministeeriumi materjalide kasutamiseks
From: "Laura Koop" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 23 Sep 2024 14:46:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Justiitsministeeriumi esindaja,

Minu nimi on Laura Koop, pöördun Teie poole Mauruse õppekirjastusest, et 
küsida luba kasutada Justiitsministeeriumi materjale, mis on loodud Eesti 
100  <https://www.pohiseadus100.ee/> raames. Sooviksime kasutada nii videoid 
kui ka tekste, mis tutvustavad Eesti Vabariigi põhiseadust.

Meie eesmärk on luua haridusportaali TaskuTarga hariduslik minikursus ehk 
õpiamps, mis aitaks põhiseadust laiemalt tutvustada ja selgitada. Selline 
koostöö aitaks tõsta teadlikkust Eesti põhiseaduse olulisusest ja levitada 
seda materjali laiemale huvigrupile. Nii oleks materjal hõlpsasti leitav nii 
õpetajatele kui ka õpilastele, kes otsivad teadlikult põhiseadust või 
sellega seotud teemasid. Usume, et koostöös saaksime luua väärtusliku 
õppevahendi.

Seega palume luba kasutada Teie poolt loodud ja avaldatud materjale kursuse 
loomiseks ja levitamiseks. Loomulikult tagaksime, et kõik Teie materjalid 
oleksid kursuse sisu osana asjakohaselt viidatud ja tunnustatud, lähtudes 
Teie esitatud nõuetest ja tingimustest. Oleme avatud arutama kõiki koostöö 
üksikasju ja vajadusel sõlmima täiendavaid kokkuleppeid, et tagada koostöö 
sujuvus ja vastastikune positiivne kogemus.

Palume teavitada, millised on materjalide kasutamise tingimused ning kas 
oleks vaja sõlmida täiendavaid kokkuleppeid. Kui Teil on küsimusi või vajate 
täiendavat infot meie projekti kohta, vastan meeleldi.

Ootame huviga võimalust teha koostööd!

Laura Koop

Kirjastus Maurus