Subject: C-551/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 10:29:39 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/420
Kohtuasja number: C-551/24
Vastuse kuupäev: 04.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ettevõtja asukoht; kohtualluvus tsiviil- ja kaubandusasjades;
nõude loovutamine
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1215/2012

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7793

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium