Subject: C-540/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 15:15:53 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/413
Kohtuasja number: C-540/24
Vastuse kuupäev: 01.10.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Brexit; kohtualluvus; kohtualluvuse kokkulepe; määruse
kohaldatavus
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 50; määrus (EL) nr 1215/2012

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7786

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium