Subject: FW: Ettepanek KüTS muutmiseks
From: "Reet Laidoja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Justiitsministeerium",Guido Pääsuke
Cc: <[email-masked]>, "Nele Labi", "juhatus" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 16:43:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan korduvalt juunis majandus-ja kommunikatsiooniministeeriumile 
saadetud Eesti Perearstide Seltsi, Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liidu 
ning Tervisekassa ühispöördumise ettepanekutega KüTS muudatusteks. Juunis 
esitatud pöördumisele me pole vastust saanud.

Kuna vahepeal on ministeeriumide vastutusalades toimunud muudatused, siis 
laiendan saajate ringi.

Praeguse KÜTS alusel peaksid paljud perearstikeskused tellima endale 
küberturvalisuse auditi, mille tähtajaks on 2025.a. lõpp.

Oleme mures nende audititega kaasneva finants- ja ka halduskoormuse pärast, 
sest vahendeid meile nende tellimiseks pole ette nähtud.

Täpsemad seisukohad on toodud juuresolevas pöördumises.

Lugupidamisgea Reet Laidoja

Eesti Perearstide seltsi juhatuse liige

From: Reet Laidoja via EPS Juhatus <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 27, 2024 5:32 PM
To: [email-masked]; Guido Pääsuke - MKM <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; [email-masked]; Anniki Lai 
<[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]; 
[email-masked]; [email-masked]; Eero Merilind 
<[email-masked]>; [email-masked]
Subject: [EPS juhatus] Ettepanek KüTS muutmiseks

Tere,

Edastan Eesti Perearstide Seltsi, Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liidu 
ning Tervisekassa ühispöördumise ettepanekutega KüTS muudatusteks.

Lugupidamisega Reet Laidoja

Eesti Perearstide Seltsi juhatuse liige

_________________________
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud Eesti 
Perearstide Seltsi juhatusele kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada.