Subject: C-528/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 11:29:29 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/409
Kohtuasja number: C-528/24
Vastuse kuupäev: 27.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: vahistamismääruse iseloom; loovutamine
Õiguslikud vormid: EIÕK artiklid 6 ja 13; EL ja Suurbritannia kaubandus-
ja koostööleping 30.12.2020; EL põhiõiguste harta artikkel 47; EL
põhiõiguste harta artikkel 48; EL põhiõiguste harta artikkel 49; EL
põhiõiguste harta artikkel 50

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7782

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium