Subject: C-516/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 12:28:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/400
Kohtuasja number: C-516/24
Vastuse kuupäev: 25.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohtualluvus ülalpidamiskohustuste küsimustes; kohtualluvuse
tuvastamine; rahvusvaheline elatisnõue; ülalpidamiskohustuse küsimus
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ) nr 4/2009

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7773

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium