Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0895 - "Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (488 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 11 Sep 2024 15:18:00 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0895 - Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks 
tunnistamise seaduse eelnõu (488 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 11.9.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 26.09.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/f1ead8bf-34ec-454f-9233-f3b2bea1ec70
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/f1ead8bf-34ec-454f-9233-f3b2bea1ec70?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main