Subject: C-510/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 11:30:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/398
Kohtuasja number: C-510/24
Vastuse kuupäev: 25.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hagi tagamise meetmed; otsuse vaidlustamine; toetuse täieliku
või osalise tagasimaksmise kohustus; toetused; õigus tõhusale
õiguskaitsevahendile; õiguskaitsevahendid; ühenduse toetuskavad
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 47; määrus (EL) 2021/1060

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7771

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium