Subject: C-424/24 ja C-425/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 15:34:55 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/392
Kohtuasja number: C-424/24 ja C-425/24
Vastuse kuupäev: 23.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: distsiplinaarotsus; kutsetegevusega tegelemise keeld;
liikmesriigi kohtu pädevus; spordialaliitude tegevus; tõhus kohtulik
kaitse; õigus õiglasele kohtulikule arutamisele
Õiguslikud vormid: EIÕK artikkel 6; EIÕK artikkel 7; ELL artikkel 19; ELL
artikkel 6; EL põhiõiguste harta artikkel 47; EL põhiõiguste harta
artikkel 48; EL põhiõiguste harta artikkel 49; ELTL artikkel 101; ELTL
artikkel 102; ELTL artikkel 45; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7765

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium