Subject: C-485/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 13:33:53 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/384
Kohtuasja number: C-485/24
Vastuse kuupäev: 17.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohaldatava õiguse kindlaksmääramine; töölepingu suhtes
kohaldatav õigus; töötamine mitmes liikmesriigis
Õiguslikud vormid: 1980. aasta lepinguliste kohustuste suhtes kohaldatava
õiguse Rooma konventsioon; määrus (EL) nr 1215/2012; määrus (EÜ) nr
44/2001

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7757

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium