Subject: C-445/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 12:21:53 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/383
Kohtuasja number: C-445/24
Vastuse kuupäev: 16.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: mõiste "reisija"; nõude esitamise alus; pakettreisiteenus;
tagasimakse; tarbija kaitse reisikorraldaja maksejõuetuse korral
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2015/2302

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7756

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium