Subject: C-496/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "[email-masked]"
Date: Fri, 30 Aug 2024 16:46:49 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/382
Kohtuasja number: C-496/24
Vastuse kuupäev: 13.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: autoriõigusega kaitstud teose kopeerimine; autoriõiguste
kaitse; isiklikuks tarbeks kopeerimine; reprodutseerimine isikliku
kasutamise eesmärgil
Õiguslikud vormid: direktiiv 2001/29/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7755

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium