Subject: C-488/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 17:00:29 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/375
Kohtuasja number: C-488/24
Vastuse kuupäev: 10.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kahju hüvitamise nõue; tarbija eelneva teavitamise kohustus;
tarbijalepingud; tollimaks; transporditeenused; veoteenuse osutamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/83/EL; direktiiv 93/13/EMÜ;
Rahvusvahelise kaupade autoveolepingu konventsioon (CMR)

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7748

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium