Subject: C-484/24
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 11:06:22 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/371
Kohtuasja number: C-484/24
Vastuse kuupäev: 05.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: "õigusemõistjana" tegutsemine; isikuandmete kaitse;
isikuandmete säilitamine; isikuandmete töötlemine; õigusvastaselt kogutud
tõendite kasutamise võimalus
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 47; EL põhiõiguste harta
artikkel 52; EL põhiõiguste harta artikkel 7; EL põhiõiguste harta
artikkel 8; määrus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7744

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium