Subject: C-481/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 13:14:08 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/364
Kohtuasja number: C-481/24
Vastuse kuupäev: 02.09.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hilinenud maksmisega võitlemine äritehingute puhul; nõuete
tasaarvestus; viivise ja sissenõudmiskulude nõudeõigus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/7/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7737

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium