Subject: C-468/24
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 13:16:59 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/370
Kohtuasja number: C-468/24
Vastuse kuupäev: 29.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: andmete kaugedastuse (kaugmõõtmise) funktsiooniga mõõtevahend;
elektrienergia siseturu ühiseeskirjad; eraelu puutumatuse kaitse
elektroonilise side sektoris; isikuandmete töötlemine; kasutaja nõusolek;
kasutaja õigused
Õiguslikud vormid: direktiiv 2002/58/EÜ; direktiiv 2009/72/EÜ; direktiiv
2012/27/EL; direktiiv 2014/32/EL; direktiiv (EL) 2019/944; EIÕK artikkel
8; EL põhiõiguste harta artikkel 7; EL põhiõiguste harta artikkel 8;
määrus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7743

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium