Subject: C-465/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 12:08:20 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/369
Kohtuasja number: C-465/24
Vastuse kuupäev: 29.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hoidmistunnistus; hääleõiguse äravõtmine; piiravad meetmed;
rahaliste vahendite külmutamine; sanktsioonide rakendamine
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 269/2014; rakendusmäärus (EL) 2022/1270;
rakendusmäärus (EL) 2022/2476

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7742

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium