Subject: C-480/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 12:21:38 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/363
Kohtuasja number: C-480/24
Vastuse kuupäev: 28.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: isikuandmete avaldamise eesmärk ja vajalikkus; isikuandmete
kaitse; kohtuliku kontrolli ulatus; menetluses olev kohtuasi; piiravad
meetmed; sanktsioonide rakendamine; seotud juriidilised isikud; õiguslikud
tagajärjed; üksteisega seotud isikud
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 2016/679; määrus (EL) nr 269/2014;
rakendusmäärus (EL) 2022/336

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7736

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium