Subject: C-438/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 11:03:39 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/360
Kohtuasja number: C-438/24
Vastuse kuupäev: 27.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kautsjon; valimised; õigus hääletada ja kandideerida Euroopa
Parlamendi valimistel
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 17; EL põhiõiguste harta
artikkel 39; EL põhiõiguste harta artikkel 52

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7733

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium