Subject: C-429/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 14:35:25 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/361
Kohtuasja number: C-429/24
Vastuse kuupäev: 27.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: leping hariduse andmise kohta, mille eest tuli tasuda
õppemaksu; mõiste "tarbija"; tarbija õigused; teenuste osutamise leping
Õiguslikud vormid: direktiiv 1999/44/EÜ; direktiiv 2011/83/EL; direktiiv
93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7734

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium