Subject: C-464/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku
Date: Tue, 13 Aug 2024 10:48:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/359
Kohtuasja number: C-464/24
Vastuse kuupäev: 27.08.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: direktiivi kohaldamisala; kontsessioonilepingute sõlmimine;
mereäärse riigivaraga seotud kontsessioonide kehtivusaeg; mittevaralise
kahju hüvitamine; teenuste osutamine siseturul; turismi- ja
vabaajategevuse kontsessioonid
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/123/EÜ; direktiiv 2014/23/EL; ELTL
artikkel 195; ELTL artikkel 345; ELTL artikkel 49

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7732

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium